woensdag 20 januari 2010

Ex-K3 Kathleen Aerts is verliefd op politieagent


Nu Kathleen Aerts K3 achter zich heeft gelaten, krijgt ze ineens volop aandacht van mannen.

Maar de sexy blonde zangeres is niet geïnteresseerd, want ze is gevallen voor de charmes van een politieagent.

Kathleen Aerts (32) vertelt in het weekblad Privé. "Het grappige is dat mannen nu ineens ook interesse in mij krijgen, in plaats van alleen kinderen.

Dat zal ik meteen even rechtzetten. Ik heb sinds zeven maanden een vriend. Steven is politieagent. We hebben elkaar leren kennen in een plaatselijk café en verder wil ik er niets over zeggen."

Eerder verklapte Kathleen Aerts al in Ranking The Stars van Paul de Leeuw dat al een paar maanden een nieuw lief had.

Kathleen vertelt ook dat ze geen spijt heeft dat ze uit K3 is gestapt. Al durfde ze na het afscheidsconcert even niet naar buiten...

"Ik was bang dat ik uitgescholden zou worden omdat ik degene was die de groep had verlaten. Maar ik kreeg alleen maar complimenten en men vond het juist zeer tof dat ik de knoop had doorgehakt."

Inmiddels heeft Josje Huisman de plaats van Kathleen Aerts tussen Karen Damen en Kristel Verbeke in K3 overgenomen.

Het is dus even wennen voor Kathleen Aerts, maar de laatste tijd krijgt de Vlaamse zangeres meer mannen dan kinderen achter haar aan.

Kathleen verliet een paar maanden geleden de razend populaire kinderpopformatie K3. ,,Het grappige is dat mannen nu ineens ook interesse in mij krijgen, in plaats van alleen kinderen," zegt de 32-jarige blondine.

Geïnteresseerde mannen kunnen echter in hetzelfde interview lezen dat ze te laat zijn. ,,Ik heb sinds zeven maanden een vriend. Steven is politieagent.

We hebben elkaar leren kennen in een plaatselijk café en verder wil ik er niets over zeggen." Kathleen Aerts vertelt ook dat ze totaal geen spijt heeft dat ze uit K3 is gestapt.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten