zondag 3 januari 2010

Kathleen Aerts goes Zuid-Afrika met 'Kathleen in Symfonie'


Begin januari trekt Kathleen Aerts naar Zuid-Afrika voor de opnames van de Afrikaanse versie van haar eerste album 'Kathleen in Symfonie'. "Ik voel me zeer vereerd", reageert het ex-K3'tje.

"Eerder dit jaar was ik al in Zuid-Afrika waar ik enkele UNICEF-projecten bezocht. Ik voel me zeer vereerd dat mijn album uitkomt aan de andere kant van de wereld en ik kijk ernaar uit om het album in het Afrikaans op te nemen.

Ik begin alvast elke dag te oefenen om die mooie taal zo goed mogelijk onder de knie te krijgen !", laat de knappe blonde zangeres Kathleen Aerts weten.

De platenmaatschappij EMI in Zuid-Afrika brengt het album in maart 2010 in de winkel. Kathleen Aerts is daarna te gast op enkele grote festivals in het Afrikaanse land.

"Ze is een fantastische zangeres en heeft alle kansen een carriére uit te bouwen in ons land", vertelt Irving Schlossberg, CEO van EMI South Africa.

"Met haar innemende persoonlijkheid, haar herkenbare stem en de symfonische bewerkingen van deze prachtige liedjes zal ze de juiste snaren raken in ons land en willen wij in 2010 een groot succes maken van Kathleen in Zuid-Afrika."

Ex-K3 lid Kathleen Aerts vertrekt begin januari naar Afrika, om hier haar nieuwe album op te nemen. Dit meldt de zangeres op Hyves.

Het album zal in de Afrikaanse taal worden opgenomen, in Kaapstad. Begin februari zal Kathleen Aerts weer terug zijn om haar theaterconcerten voor te bereiden.

Ondanks haar drukke agenda blijft Kathleen wel deelnemen aan Ranking The Stars met Paul de Leeuw.







1 opmerking:

  1. Mijn Ex is terug, deze lovespreuk is geweldig , 👌....

    Krijg mijn ex-liefde terug.

    Win man/vrouw terug.

    Krijg vriend/vriendin terug.

    Krijg elk gewenst meisje / jongen.

    Email: R.buckler11@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen