zaterdag 21 november 2009

Ex blonde K3 Kathleen Aerts in Symfonie


Voor blonde ex K3 zangeres Kathleen Aerts gaat op 27 november aanstaande een droom in vervulling. Die dag ligt haar allereerste solo album 'Kathleen In Symfonie' in de winkels.

De mooiste Nederlandstalige liedjes uitgevoerd door een symfonisch orkest in een productie van Wilfried Van Baelen (producer van o.a. Helmut Lotti en José Carreras).

Kathleen Aerts: "De liedjes die je als kind thuis hoort vergeet je nooit. Mijn ouders hadden een enorme platenkast vroeger en op dit album heb ik die liedjes verzameld die mij het meest bijgebleven zijn en mij nog steeds een warm en vrolijk gevoel geven.

Mijn droom om ooit met een groot symfonisch orkest op te kunnen treden ging bij deze in vervulling en daarvoor wil ik William, Wilfried, alle mensen van Sony Music en iedereen die een stukje van zichzelf aan dit album gegeven heeft van harte bedanken.

Kathleen Aerts: Ik hoop dat jullie evenveel van het luisteren naar het album zullen genieten als ik ervan genoten heb om het op te nemen."








Geen opmerkingen:

Een reactie posten