woensdag 4 november 2009

Kathleen Aerts (ex-K3) was jarenlang depressief


K3 is dankzij Josje Huisman weer compleet, maar hoe zou het nog met die andere blonde Kathleen Aerts zijn? Kathleen Aerts verraste de buitenwereld door in maart de handdoek in de ring te gooien, waardoor Karen Damen en Kristel Verbeke als K2 doorgingen. Dat deed ze niet zomaar, blijkt nu uit haar boek 'Mijn leven als K1': na de dood van haar vader in 2005 sukkelde Kathleen langzaam in een depressie. Kathleen Aerts geeft meer tekst en uitleg over die donkere periode en haar beslissing om uit de succesvolle meidengroep te stappen.

"Dood papa was dieptepunt"
"Ik heb afgerekend met de demonen uit mijn leven, alle wegen liggen nu voor mij open", aldus Kathleen Aerts. "Jarenlang ben ik op zoek geweest naar mezelf, met als dieptepunt de plotse dood van mijn papa. Het heeft een hele tijd geduurd voor ik alles een plaatsje heb kunnen geven.

Ik was ook altijd verschrikkelijk onzeker en heel prestatiegericht, geen wonder dat mijn liefdesrelaties onmogelijk konden duren. Vandaag kan ik zelf beslissen welke richting ik kan en wil uitgaan, een fantastisch gevoel is dat. K3 was de positieve kant in mijn leven, maar ik wilde artistiek wat anders gaan doen. Ik heb te lang meegedraaid in die machine, ook al was het daar knus en gezellig."

"Liefde van mijn leven"
Op liefdesvlak onthult ex K3 Kathleen Aerts slechts één naam, die van haar huidige vriend Steven. "We kennen elkaar inmiddels zes maanden en willen langzaam naar elkaar toe groeien. Dit is de liefde van mijn leven, het gaat fantastisch tussen ons. Ik voel geen jaloersheid meer, dat was in het verleden wel anders."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten